آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .
آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .

تصاویر کریسمس 5

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید. 

  

     

     

     

   

نظرات 2 + ارسال نظر
silver-rose چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 19:53 http://silver-rose.blogfa.com

سلام ممنونم ازعکسای زیبایی که میذارین
کاش برا اربعین هم میذاشتین

بهار سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 17:08 http://bahareh1369.blogfa.com

گه گداری که دلم می گیرد

می نشینم آرام

گوشه دنج اتاقی تاریک

و به اندازه ی غم های دلم می گریم

گه گداری شعری می خوانم

از سهراب...

از سایه...

از فریدون و فروغ

زندگی سخت که نیست؟؟؟!!!

روزها می گذرد

من به پایان کسی نزدیکم

راستی یادم رفت

شعر هم می گویم

گه گداری به خودم...

مردم شهر...

به تفاوت هامان می خندم

به کلاس درس و استادم که دلش نازک نیست

همکلاسم که به فکر فرداست

امتحان فردا...

من و دفترچه ی شعرم ...

به عجب دنیایی

زندگی سخت که نیست؟؟؟!!!

گه گداری شب ها بیدارم

زمزمه می کردم

کاش دنیا همه اش شب باشد

شب که تو می خوابی...

شب که من تنهایم...

شب که من پشت سرت می نالم

نه ببخشید

من از شب ها هم بی زارم)

زندگی سخت که نیست؟؟؟!!!

گه گداری دل من منتظر است

که بروید خورشید

کوه ها گلدانند

من به پایان کسی نزدیکم

ابرها می دانند

که چه طعمی دارد

صورت خیس و لب خندانم

چتر ها هم خستند

و توقع بی جاست

گه گداری باید مثل آدم ها شد

زندگی باید کرد

تلخ...

شیرین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد