آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .
آلبوم تصاویر

آلبوم تصاویر

تصاویر گلچین شده / عکس های با کیفیت / تصاویر والپیپر / تمام عکس ها بدون هیچ نوشته یا تبلیغ هستند .

مهره مار

مهره مار


http://rozup.ir/view/2441784/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B8-%DB%B5%DB%B3-%DB%B0%DB%B8.jpg

 

 

 خرید مهره مار هندی

مهره مار چیست : مهره مار هنگام جفت گیری 2 مار نر وماده بوجود می آید که باید درهمان لحظه اول این مهره مارها به شیوه های خاصی جمع آوری شوند.

تشخیص مهره مار اصل

مهره مار اصل هندی شاه کبری باید بزرگ و درشت باشد و خال سیاه رنگی روی مهره مار باشد که این نشان دهنده اصل بودن مهره مار اصل هندی شاه کبری از نوع طبیعی میباشد و از نظر شناسایی و تشخیص نروماده بودن مهره مار اصل باید از قسمت پشتی مهره مار که خطوط دایره شکل دارند باید کاملا منطبق بر هم باشند ، همان گونه که در تصویر زیر که مربوط به عکس مهره مار میباشد مشاهده میکنید

 

http://rozup.ir/view/2441784/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B8-%DB%B5%DB%B3-%DB%B0%DB%B8.jpg

http://rozup.ir/view/2441783/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B2-%DB%B0%DB%B3_%DB%B1%DB%B8-%DB%B5%DB%B3-%DB%B0%DB%B7.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
خودرو،فنی جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 21:44 http://www.khodrofanni.blogfa.com

با عرض سلام؛
وقت شما بخیر
من مدیروبلاگ خودرو،فنّی هستم، خواهش می کنم چند لحظه توجه بفرمایید

برای بهتر دیده شدن و افزایش بازدید، راه صحیح، تبادل لینک است. من آماده ی تبادل با دیگر وبلاگ نویسان در حوزه های مختلف هستم.

- این روزها کمتر کسی پیرامون مسائل مربوط به خودرو، وبلاگ نویسی می کند لذا من با انبوهی از بلاگ های به روز نشده و بلااستفاده مواجهم.

اینجانب تمایل خود را جهت تبادل لینک با وبگاه وزین شما اعلام می کنم. امیدوارم با پاسخ مثبت تان زمینه ساز همکاری های بعدی نیز باشید. منتظر پیام شما هستم.

با سپاس فراوان
سیدحمیدرضا باب الحوایجی - خودرو،فنی

خودرو،فنی جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 21:43 http://www.khodrofanni.blogfa.com

با عرض سلام؛
وقت شما بخیر
من مدیروبلاگ خودرو،فنّی هستم، خواهش می کنم چند لحظه توجه بفرمایید

برای بهتر دیده شدن و افزایش بازدید، راه صحیح، تبادل لینک است. من آماده ی تبادل با دیگر وبلاگ نویسان در حوزه های مختلف هستم.

- این روزها کمتر کسی پیرامون مسائل مربوط به خودرو، وبلاگ نویسی می کند لذا من با انبوهی از بلاگ های به روز نشده و بلااستفاده مواجهم.

اینجانب تمایل خود را جهت تبادل لینک با وبگاه وزین شما اعلام می کنم. امیدوارم با پاسخ مثبت تان زمینه ساز همکاری های بعدی نیز باشید. منتظر پیام شما هستم.

با سپاس فراوان
سیدحمیدرضا باب الحوایجی - خودرو،فنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد